18 Jan

Driven säljare till Personalcyklar

2022-01-18 15:20
Driven säljare till Personalcyklar
Vill du vara med och bidra till ett hållbart samhälle och människors välbefinnande? Nu söker Personalcyklar en driven och social säljare till deras team. I rollen får du ta stort eget ansvar och vara med på en spännande tillväxtresa i ett bolag med höga ambitioner. Just nu expanderar bolaget internationellt och planerar att växa kraftigt. Välkommen med din ansökan idag!

Om tjänsten
Personalcyklar erbjuder marknadens bästa lösning till de som vill bidra till miljön och sina anställdas välbefinnande. De erbjuder förmånscyklar i ett välgenomtänkt paket - en helhetslösning där de tar hand om allt. De ordnar kvalitetscyklar, leverans, stöldskyddsmärkning och årlig service under avtalstiden. Enkelt, tryggt och förmånligt för både arbetsgivare och anställda, för att inte tala om miljön och hälsan.
Som säljare på Personalcyklar har du stor frihet under ansvar och tillhör ett team om sju medarbetare. De är som tidigare nämnt under kraftig tillväxt och kommer under året bli fler kollegor! Känslan på företaget är öppen, rak och man lyssnar på alla. De har en resultatinriktad och flexibel inställning samtidigt som alla hjälps åt där det behövs.
Du erbjuds Flexibla arbetstider och arbete hemifrån. Det kommer även finnas möjlighet att arbeta från kontor i centrala Stockholm Möjligheten att vara del av ett koncept som ligger helt rätt i tiden Långsiktiga och väletablerade bolag som kunder med hög kundlojalitet Arbeta i ett team som har kul tillsammans, har högt i tak och resultatorienterat Arbetsuppgifter Bearbeta nya kunder via telefon, mail och vid besök Förvalta kunder under avtalsperioden Presentera Personalscyklars koncept för kunder, ofta ledningsgrupper, HR eller liknande Utforma avtal som är anpassade mot dina kunder Vi söker dig som Vi söker dig som har en hög social kompetens och ett stort driv. Vidare har du: Erfarenhet av tjänsteförsäljning Meriterande:
Finansiell kompetens Eftergymnasial utbildning
Som person är du:
Social Driven Personligt mogen Ansvarstagande
Övrig information Start:
Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering:
Kontor i Stockholm med möjlighet att utgå från hemmet
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Personalcyklars önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Information om företaget Personalcyklar grundades 2016.
Det finns en hög efterfrågan av företagets tjänster och den stadiga tillväxten visar att de är inne på rätt spår. Personalcyklar är ett företag som riktar sig till både privata företag och offentliga organisationer. De brinner för att göra skillnad och vill bidra till ett hållbart samhälle. Ökat cyklande är bevisligen bra för folkhälsan, klimatet och den lokala trafiksituationen!

Läs mer om Personalcyklar på www.personalcyklar.se